קלאב הוטל אילת – סקירה וחוות דעת

כתובת: דרך הערבה אילת

לבדיקת זמינות ולהזמנת חדרים

קלאב הוטל אילת

מלון קלאב הוטל באילת הוא אחד המלונות האהובים על ישראלים שמגיעים לאילת. קלאב הוטל אילת מצויין בעיקר למשפחות עם ילדים בגלל מגוון הפעילויות הגדול שהמלון מציע. המרחבים הגדולים, הבריכות הרבות, החדרים הגדולים עם המטבחון ומועדון הילדים מספקים אפשרויות פעילות נהדרת למשפחות. המלון הוא מלון ברמה של חמישה כוכבים, והוא אחת הבחירות המומלצות ביותר לישראלים באילת.

מיקום המלון

מלון קלאב הוטל באילת נמצאים במרחק של פחות מחמש דקות מהים ומקניון מול הים. המיקום מאפשר רחצה בים בקלות, אבל בניגוד להרבה מהמלונות ברמה שלו אין לו גישה ישירה לים, ואתם תצטרכו לצאת מהמלון ולחצות את הכביש כדי להגיע לים, אבל מדובר במרחק של כמאה מטרים בקו אווירי, ולכן השהייה במלון מאפשרת רחצה בים בקלות.

מצד שני, בהרבה מובנים הקלאב הוטל נמצא במיקום הכי טוב כדי להנות מכל מה שהעיר מאפשרת. המלון נמצא באזור התיירות המהנה ביותר של העיר, ותוך רגעים ספורים אתם תהיו בכל החנויות, המסעדות והברים הטובים של אילת. המרחק הקטן מהקניון ומהטיילת הוא אחד היתרונות של המלון כי ברוב היציאות לא תצטרכו לקחת מונית, בניגוד לרוב המלונות שנמצאים רחוק מהעיר.

במקום יש חנייה חינם, וזה ייתרון מאוד גדול באילת אם ירדתם לאילת עם רכב. קחו בחשבון שבתקופות העמוסות מאוד כמו אוגוסט והחגים החנייה הזו לא מספיקה לכל האנשים שלנים במלון.

מראה המלון והחדרים

אחד היתרונות הגדולים של השהות בקלאב הוטל באילת הוא המרחבים הגדולים והיפים שהמלון נמצא בתוכו. המלון נמצא בתוך פארק של כארבעים דונמים שכולל בתוכו חוץ מבריכות השחייה הרבות גם גנים טרופיים עם מפלי מים יפים. המרחבים הגדולים מאפשרים למצוא פרטיות במלון גם בתקופות עמוסות.

במלון יש חדרי סטודיו וגם הרבה מאוד סוויטות שכוללות יותר מחדר אחד ויכולות להיות פתרון נהדר למשפחות. בכל החדרים יש מטבחון מאובזר שיאפשר לכם לבשל בזמן שאתם מצאים בחופשה, וזה ייתרון מאוד גדול בחופשה עם משפחה. החדרים מרווחים יחסית לחדרים של מלונות אחרים.

כמעט לכל החדרים יש נוף יפה לים או להרים, אבל אם הנוף מאוד חשוב לכם כדאי לבקש חדר עם נוף מהמלון מראש. העיצוב של החדרים הוא קצת מיושן ולא היה מזיק לשפץ אותם.

לובי קלאב הוטל אילת

שירותי המלון

לקלאב הוטל אילת יש שש בריכות שחייה מגוונות ויפות מאוד. אחת הבריכות היא בריכה שמתאימה לילדים ופארק מים עם מגלשות. למלון יש גם מרכז ספא גדול עם אפשרויות טיפול רבות, אמבטיות עיסוי וסאוונה, וגם חדר כושר מאובזר.

יש בקלאב הוטל הרבה אפשרויות לבידור לילדים – שלושה חדרי משחקים ושולחנות פינג פונג. בתקופות העומס יש גם צוות בידור שמספק הרבה אפשרויות לילדים ולמבוגרים עם הרבה מאוד אמנים שעושים מופעי מוסיקה ובידור במקומות שונים במלון. בזמנים שיש הפעלות אין רגע דל במלון וניתן לעבור מהפעלה להפעלה.

הצוות של המלון נחמד ומסביר פנים, אבל לא מספיק שירותי לטעמינו. שמענו לא מעט תלונות של אנשים שקיבלו את החדר בשעה הרבה יותר מאוחרת מאשר השעה שהובטחה להם. היכלות לטפל בבעיות שנוצרו לא הייתה מספיק גמישה וטובה. הניקיון בסך הכל מספק, אבל הוא לא עומד בדרישות שהיינו מצפים ממלון ברמה הזו.

בהרבה מקרים הצוות של המלון מוכן לשדרג את החדר אם יש להם חדר פנוי או להוסיף ארוחה בחינם.

מסעדות ושתייה

ארוחת הבוקר של קלאב הוטל מגוונת ועשירה וכל הזמן מוסיפים עוד אוכל כשמתחיל להגמר. אפשר לסמוך על הארוחה הזו שתשביע אתכם לכמה שעות.

יש אפשורת גם להזמין ארוחות נוספות במלון, אבל אנחנו ממליצים יותר להנות ממגוון המסעדות שהעיר מציעה. לטעמנו, אפשר למצוא דברים טעימים יותר במחירים נוחים יותר, מאשר להזמין ארוחת צהריים או ארוחת ערב במלון.

יש במלון גם אפשרות לקנות אורחות ביניים או שתייה בלובי, בבר שנמצא בבריכה, או אוכל שמותאם לילדים במתחם הילדים.

לבדיקת זמינות ומחירים של המלון

מלונות דומים להשוואה

  • מלון דן אילת – המלון הוא אחד המלונות הותיקים והמפוארים באילת שנמצא בחוף הצפוני ליד חוף הים האדום. למלון יש נוף נהדר וליד המלון יש הרבה מקומות בילוי, בגלל שהוא באזור המרכזי של המלונות. המלון מעוצב בעיצוב מאוד מרשים ומוקפד יותר משאר המלונות באילת, בסגנון שהיה מקובל בעולם בשנות התשעים, והוא מוכר בגלל הפסל הגדול של הסלע עם המזרקה. למלון יש בריכת שחייה ענקית וטרקלין מפואר בקומה ה14 עם נוף של כל העיר אילת. רמת הניקיון והשירות של המלון היא מאוד גבוהה. לקריאת חוות הדעת המלאה על דן אילת.
  • הרודס פאלאס אילת – אחד המלונות המוכרים בישראל. המלון הוא המלון הטוב ביותר של רשת פתאל. המלון בעצם מורכב משני מלונות מחוברים והמראה שלו הוא מאוד יפה ומעניין כי הוא מעוצב כמו ארמון שלקוח מהסרטים. למלון יש רצועת חוף פרטית ולכן ניתן ללכת בקלות ממנו לים. יש במלון מספר בריכות ובינהם גם בריכה גדולה עם הרבה מיטות שיזוף. למלון יש ספא טוב מאוד שממוקם במלון השכן, וטרקלין עסקים בקומה ה11. המלון ידוע בזכות השירות הטוב שלו. לקריאת חוות הדעת המלאה על הרודס אילת.

כתיבת תגובה