אמזון ישראל – כל המידע על קניות בזול מאמזון.

אמזון נכנסת לישראל?

בתקופה האחרונה מדברים הרבה מאוד על הכניסה של אתר האינטרנט אמזון לישראל, וזה יוצר בחודשים האחרונים הרבה מאוד התעניינות בחברה הזו. בינתיים נראה שהכניסה של אמזון לישראל הולכת להיות מאוד מוגבלת. הם כנראה לא מתכננים לפתוח כאן מחסנים משלהם, אלא רק לאפשר למוכרים ישראלים למכור מוצרים באופן מקומי ואולי גם לעשות ממשק מתורגם בעברית לאתר שלהם.

אבל עדיין יש הרבה מאוד דברים שכדאי לקנות מאמזון כי הם פשוט הרבה יותר זולים מהמחיר שלהם בארץ כולל המשלוח והמיסים.

איך למצוא מוצרים באמזון שנשלחים לישראל?

חלק מהסיבה שהרבה אנשים נמנעים מלחפש מוצרים דרך אמזון היא העובדה שהרבה מאוד מוצרים לא נשלחים לישראל דרך החנות של אמזון, ולכן לא כדאי לחפש אותם שם. מעבר לזה, ככל שהמוצר הוא כבד יותר מחירי המשלוח הופכים להיות יותר יקרים, והמחיר של המוצר בתוספת המחיר של המשלוח מתחיל להיות לא אטרקטיבי יחסית למחירים שניתן להשיג את אותו המוצר בישראל.

אבל ככל שעוברות השנים כמות המוצרים של אמזון שנשלחת לישראל עולה, ולכן דבר ראשון הייתי בודק באתר הראשי של אמזון האם המוצר שאותו אנחנו נחפשים נמצא או לא.

אבל לפעמים קשה למצוא באתר הראשי של אמזון את המוצר שאותו אתם מחפשים ואז ניתן לנסות להכנס לאתר הבינלאומי של אמזון (AMAZON GLOBAL) שמרכז את כל המוצרים שנשלחים לעולם ולעשות את החיפוש של המוצרים דרכו. לקישור לאמזון גלובל. זאת הדרך הטובה ביותר להגיע למוצרים של אמזון שנשלחים לישראל. כיוון שזו לא ההצעה הפשוטה של אמזון אנחנו מציעים להכניס את הדף הזה למועדפים שלכם.

אפשרות אחרת היא לנסות לקנות את המוצר באחת מזירות המסחר האחרות של אמזון.

זירות מסחר שונות של אמזון.

עם השנים אמזון פתחה חנויות מקוונות במדינות שונות עם מחסנים שונים ועם אתרים אחרים. היום ניתן למצוא הרבה מאוד חנויות של אמזון בכל רחבי הגלובוס. באמריקה יש חנות של אמזון גם בקנדה ובברזיל, ויש גם לא מעט חנויות במזרח הרחוק. אותנו מעניינות בעיקר החנויות של אמזון באירופה כי הן יחסית קרובות לישראל והמחיר של משלוח מהמדינות האלו יותר זול מאשר מהחנות הראשית של אמזון.

לזירות המסחר השונות: אמזון גרמניה, אמזון אנגליה.

צריך לקחת בחשבון שכל חנות של אמזון מוכרת את המוצרים על פי המחירים המקומיים של אותה מדינה, ולכן המוצרים שנמצא בזול באמזונים באירופה יהיו מוצרים מקומיים אירופאיים ויש עדיין לא מעט מוצרים שעדיף לקנות בחנות העולמית של אמזון.

האמת היא שגיליתי לאחרונה שיש מוצרים שלעולם לא הייתי מעלה בדעתי לחפש באמזון גרמניה, ולמרות זאת הרבה יותר זול לקנות אותם דרך אמזון. אחד מהבולטים ביותר בתחום הזה הם הברזים של חברת גרואה שנמכרים באמזון במחירים הרבה יותר זולים מאשר המחירים של אותה חברה בישראל. העובדה הזו די הפתיעה אותי כי חשבתי שבגלל שברזים הם מוצר גדול אז המחירים שלהם באמזון לא יהיו יותר זולים בגלל המשלוח אבל להתפעתי אחרי שבדקתי, המחירים כולל משלוח מאמזון גרמניה הרבה יותר זולים מאשר המחירים של הברזים האלו בישראל.

המוצרים היותר מובנים מאליהם הם מוצרי אופנה של חברות רבות. האמת היא שלפעמים קשה לי קצת לקנות בגדים בחו"ל כי אני מפחד שהמידות לא יתאימו לי, אבל בתחום הנעליים המצב הרבה יותר פשוט כי בדרך כלל אם אתה מכיר את המותג אתה יוכל לדעת איזו מידה תתאים לך, ולכן כבר שנים רבות אני מזמין לכל המשפחה שלי כפכפים של בירקנשטוק ונעליים של אקו מאמזון אירופה.

מה כדאי לקנות מאמזון ולשלוח לישראל?

יש הרבה מאוד מוצרים שאני קונה באמזון. האמת היא שכמעט כל מוצר שאני מחפש באינטרנט בשנים האחרונות אני משווה גם עם אמזון ובחלק מהמקרים אני מאוד מופתע. את כל המוצרים שאני קונה מאמזון אני מקבל עם משלוח עד הבית ולכן גם מבחינת הנוחות הרבה פעמים יותר כדאי לקנות מאמזון.

ובכל זאת, מה המוצרים שכדאי כמעט תמיד לקנות מאמזון?

נעליים: ניו באלאנס, אקו, בירקנשטוק, קלארקס, רוקפורט, טימברלנד ועוד.

בגדים: אדידס, LEE, CATERS, קלוין קליין, REPLAY, ליוויס ועוד

סטי כלים של חברת קורנינג.

ברזים של גרואה, הנס גרואה ודלתא.

קצת על אמזון

חברת אמזון הייתה מהראשונות שהצליחו לזהות את השינוי הגדול שהאינטרנט מביא בכנפיו לעולם המסחר. אמזון החלה את דרכה כחנות ספרים ענקית שבה יכולת להזמין כל ספר בעולם. החידוש הגדול של החנות המקוונת היה שאתה יכול בקלות למצוא גם ספרים נדירים שלא תמצא בחנות הספרים שלידך, ושאתה יכול להזמין בקלות רבה ספרים בלחיצת כפתור. לא עברו שנים רבות ואמזון הפכה להיות חנות הספרים הגדולה ביותר בעולם, והיא הצליחה לכבוש את השוק הזה באופן מדהים.

אחרי תקופה לא ארוכה אמזון הבינו את הסיכוי שיש בפלטפורמה שהם יצרו ולכן הם התחילו למכור עוד מוצרים. תוך כמה שנים אמזון הצליחו להתרחב לעוד הרבה מוצרים. בשנים האחרונות, כל שמועה על כך שאמזון מתכננים כניסה מסיבית לתחום מוצרים חדש גורמת לירידה במניות של החנויות האחרות בתחום.

מה מיוחד באמזון?

היום, אמזון ידועה מכמה סיבות שהופכות אותה לזירת מסחר כל כך אטרקטיבית. דבר ראשון, מהרגע שהם נכנסו לשוק הם הציבו סטנדרט אחר לגמרי מהמקובל לשירות ואחריות. ההפנמה של העיקרון שהלקוח תמיד צודק היא כמעט מוחלטת. האמת היא, שהאווירה המוחלטת של השירותיות והאחריות הזו הצליחה לגרום לכך שהמחסום הפסיכולוגי הבסיסי מקניית מוצרים דרך הרשת הצליח להישבר.

היום, אמזון גם יודעת ברחבי ארצות הברית ואירופה להביא משלוחים תוך יום. העובדה הזו מצליחה לשבור עוד חסם שהיה עד לא מזמן מאנשים בקנייה באינטרנט והוא זמן המשלוח. הידיעה שאני יכול ללחוץ על הזמנה היום בבוקר ולקבל את המוצר עד מחר היא מדהימה, וגורמת לכך שלרוב האנשים הזמנה דרך האינטנרט הופכת להיות האפשרות המהירה יותר.

האם אמזון נכנסים לישראל?

בחודשים האחרונים מתבססת יותר ויותר ההבנה שאמזון מתכננים כניסה יותר ויותר גדולה לישראל. עדיין לא ברור מה יהיה ההיקף של הכניסה הזו לארץ. בהתחלה, הרבה אנשים הבינו שאמזון מתכננים לפתוח בישראל זירת מסחר מלאה כולל מחסנים שלהם ואתר נפרד. אם זה אכן היה מתממש, אז עולם המסחר המקוון הישראלי היה עובר שינוי בלתי נתפס.

אבל, ככל שעובר הזמן נראה שהכניסה של אמזון למסחר בישראל הולכת להיות הרבה יותר מוגבלת. אמזון עובדים הרבה מאוד פעמים עם מוכרים נוספים שיכולים למכור דרך הפלטפורמה של אמזון בתנאי שהם עומדים בתנאי השירות של אמזון. התכנון כנראה הוא לפתוח אתר (עדיין לא ברור אם הוא יהיה בעברית) שייתן קדימות ברורה למוכרים בשיראל בשביל קונים מישראל. כך נוכל לקבל אתר שהתוצאות הראשונות שנקבל בו יהיו ממוכרים שיעמדו בתנאי השירות של אמזון וישלחו לארץ במחיר המשלוח של ישראל.

ביטוח בחינם עם כרטיסי האשראי

היתרונות והחסרונות של קנייה מאמזון.

הסיבה העיקרית שמביאה אנשים לקנות מאמזון היא הפרשי המחיר שיש בין קנייה של מוצרים במחירי חו"ל לבין המחירים שלהם בארץ. מי שמחפש מוצרים מאוד פשוטים וזולים בדרך כלל ימצא את מבוקשו באתרים כמו אליאקספרס, אבל מי שרוצה לקנות מותגים עשוי להעדיף את אמזון בגלל העובדה שבאמזון הוא יקבל תמיד מוצרים מקוריים. כפי שכבר כתבתי, השירות של אמזון הוא גם כן מצויין ולכן החשש מקנייה באינטנרט נעלם בקנייה מאמזון.

גם זמני המשלוח של אמזון לישראל לא כל כך ארוכים, ורוב המוצרים מגיעים עד לפתח הבית שלכם תוך שבוע. בדרך כלל הזמנה באינטרנט מאמזון מחו"ל מגיעה אלי הביתה יותר מהר מהזמנה מקבילה שאני עושה מאחת החנויות בארץ.

אלא שהבעיה הזו יכולה להפטר אם מכירים את זירות המסחר השונות של אמזון.

קנייה נבונה

המחירים של אמזון מתשנים כל הזמן ולכן כדאי הרבה פעמים להיות עם אצבע על הדופק ולעקוב אחרי המחירים של מוצרים שאנחנו אוהבים בחנויות האלו. התקופות הטובות ביותר לקנייה הן תקופות המבצעים של כל אחת מהמדינות.

יש הבדלים מסויימים בין תקופות הסיילים של מדינות שונות, ולכן זה מאפשר לנו להנות מכל החגים של גרמניה, אנגליה, צרפת ואיטליה. כמובן שזמן אחר שהוא מצויין לקניות מענקית הרשת הוא הבלאק פריידי בנובמבר, שסביבו יש הרבה מאוד הנחות בעיקר בתחום מוצרי החשמל והגאדג'טים.

אם אתם קונים מוצרי חשמל מחו"ל, אל תקנו אותם מאמזון ארה"ב לפני שבדקתם שהמוצר מתאים גם לחשמל בארץ כי אחרת אתם תצטרכו שנאי מיוחד. אם אתם קונים מאמזון גרמניה, זה בדיוק אותו חשמל כמו בישראל. באמזון אנגליה צריך מעביר פשוט שעולה כמה שקלים בגלל שצורת השקע היא שונה.

קנייה מהנה.

כתיבת תגובה