לטייל בנוחות – על הבלוג החו"ל כלול

קראואן

בשבוע שעבר התחלתי לסקור בלוגים של טיולים בעולם עם הבלוג של משפחת אפק, בגלל תחושה ברורה שמלווה אותי, שהציבור הישראלי לא משתמש מספיק בכלי הנפלא הזה. קריאת בלוגים יכולה לעזור לכם בתכנון הטיול הבא הרבה יותר מאתרי תיירות מקצועיים.

בעלי בלוג – רוצים שאכתוב גם עליכם? כתבו לי מייל לכתובת avnet613@gmail.com.

הבלוג החו"ל כלול של הילה לוי הוא בלוג טיולים מאוד שימושי. בעצם הבלוג מחולק לשני חלקים. בחלק אחד הילה תורמת מהניסיון הרב שיש לה בטיולים ונותנת כל מיני הדרכות לגבי שיטות שבהם ניתן לטייל במחירים זולים ובנוחות. החלק השני של הבלוג מתאר את הטיולים המשפחתיים של הילה.

מדריכים ועצות למטייל החובב

כאמור, בחלק הראשון ניתן למצוא הרבה מדריכים מגוונים שכתובים בשפה בהירה ובפשטות ועוזרים הרבה מאוד פעמים למטייל החובב לשפר את היכולת שלו לצאת לטיולים טובים. כך למשל, יש מדריך נהדר באתר שעוזר בכל השלבים בתהליך המייגע של קבלת ויזה לארצות הברית. זוהי משימה שלהרבה מאוד אנשים היא מאוד קשה ולכן הם נעזרים בכל מיני "מאכרים" שדואגים לעשות בשבילם את העבודה. ללא ספק המדריך של הילה שמסביר את המלאכה שלב אחרי שלב מפשט מאוד את המשימה המפחידה הזו.

באחד הפוסטים האחרונים הילה מספרת על טיסה לסקי בדולמטים באיטליה שהיא נאלצה לבטל בגלל שיקולים כספיים ומפרטת על הדרך שבה היא דאגה מראש לכך שהיא תוכל לקבל את הכסף בחזרה מחברת הביטוח, כל ש(כמעט) לא נגרם לה נזק מביטול הטיסה.

אחד הנושאים שעולים לא מעט בפוסטים השונים של הילה קשור לטיולים עם בני משפחה אחרים ובעיקר לטיול עם ילדים מתבגרים. כל משפחה שנוסעת לחו"ל יודעת שזו משימה לא פשוטה להצליח להנות עם טיול רב גילאי בעיקר כשיש טינאייג'רס כחלק מהעיסקה. הילה נותנת בעניין הזה הרבה עצות מועילות, החל מהדרך הנכונה ליצור תיאום ציפיות מול כל בני המשפחה, איך לטפל בבעיית הרעב התמידי של בני הנוער ועוד.

פוסט מצויין אחר עוסק בטיול המשפחתי עם קראוונים ואני חושב שהוא פוסט חובה לכל מי שמתכנן לעשות טיול כזה ברחבי העולם. הפוסט מצליח להבהיר בצורה טובה את היתרונות שיש בצורת הטיול הזו יחד עם החסרונות ולהשוות אותם אחד לשני, וגם לתת הרבה מאוד טיפים למי שמתכנן לעשות טיול עם קראוון.

 כל המדריכים וכל הטיפים כתובים בשפה נוחה ופשוטה בלי התחכמויות מיותרות ובלי מריחה ומיד מגיעים לעיקר. נראה לי שכל מי שאוהב טיולים ויהיה מנוי על הבלוג הזה ירוויח הרבה מאוד מהעובדה שהוא יקרא באופן קבוע את הרעיונות הרבים שיש להילה בעקבות הטיולים שלה בעולם.

אם אפשר להציע הצעה, הייתי מאוד שמח אם היה דף מכוון לכל הטיפים והעצות, כדי שאפשר יהיה להגיע בקלות לכולם בלי לפספס אף אחד מהם.

פוסטים על טיולים בעולם

החצי השני של הבלוג של הילה מתאר את הטיולים הרבים שהיא ומשפחתה עשו בארץ וברחבי העולם, ומדובר בלא מעט מקומות בהם הם ביקרו ברחבי הגלובוס. 

אחד המקומות שהילה ומשפחתה ביקרו מספר פעמים הוא תאילנד ואפשר למצוא בבלוג הרבה מאוד מידע על טיולים בתאילנד. בזכות זה אפשר למצוא בבלוג הרבה מקומות מומלצים בתאילנד שלא כל המטיילים הישראלים ביקרו בהם כמו למשל קראבי, קנצ'רבורי, קאו לק ועוד.

בהרבה מהפוסטים אפשר למצוא את כל המידע על האזור. הפוסטים עונים על שאלות פרקטיות כמו מה יש לעשות באזור, מה הדרך הכי נוחה להגיע, איפה אפשר לעשות קניות בנוחות ואיפה אפשר ללון, יחד עם עוד הרבה פרטים מועילים על המקום.

כל הפוסטים מלווים בתמונות מאוד יפות שמצליחות להעביר בצורה מאוד טובה את האווירה של המקומות והטיולים.

כדי להשלים את החוויה של המעקב אחרי הטיולים ניתן גם לעקוב אחרי הילה בקבוצה שלה בפייסבוק או באינסטגרם. כמו בלוגרים רבים הילה גם מתחזקת חשבון בפינטרסט שבו ניתן להתרשם בקלות מהמקומות שבהם היא הייתה. באתר יש גם אפשרות להשאיר להילה פרטים כדי שהיא תתכנן לכם טיולים.

תאילנד

זכות הדיבור להילה

שאלתי את הילה מספר שאלות והיא הסכימה לענות לי עליהן.

מה יש בבלוג? 

מסלולי טיולים וטיפים לטיול בעולם


מה גרם לך להתחיל לכתוב את הבלוג?

האהבה שלי לנושא והרצון לתעד את הטיולים שלי ולסייע לאחרים בתכנון מסלולי טיול

מה הדבר הכי מספק מכתיבת הבלוג?

כייף לחזור אחורה ולקרוא את מה שעברנו כמשפחה או כזוג בכל הטיולים שלנו, לראות תמונות ולהזכר בטיול ובחוויות שצברנו, והכי הכי מספק אותי זה לקבל תגובות מאנשים שנהנו לקרוא או שעזרתי להם במשהו בטיול שלהם.

מה הטיול שהיה לך הכי משמעותי?

קשה לבחור אחד כזה, כל טיול משמעותי ומוסיף לי לחוויות, לידע, לניסיון ולמסקנות משלי

לאן עוד היית רוצה להגיע בעולם?

לארה"ב, לאוסטרליה, לניו זילנד, ולעוד הרבה מקומות כמובן

כתיבת תגובה