חברת וויזאייר היא חברה גדולה מאוד בין חברות הלואו קוסט והיא החברה החביבה ביותר על ישראלים בין החברות הזולות. במדריך הבא ננסה לפרט את כל מה שצריך על הזמנת טיסה מWIZZ AIR, בצורה פשוטה עד שכל מי שירצה ידע איך מזמינים טיסה בוויז אייר. חברת WIZZ AIR טסה היום מתל אביב להרבה מקומות – ללונדון, לבולגריה (לסופיה ולוורנה), לפראג, להונגריה (לבודפסט ולדרבצן), לריגה, לווילנה, לפולין (לוורשה ללובלין ולקטוביץ), לקושיצה ולרומניה (לבוקרשט לקלוז'-נאפוקה, לקראיובה, ליאשי ולטימישוארה). מעובדה וויזאייר טסים לפראג, לריגה, לוורשה לקטוביץ ולבוקרשט.
חיפוש טיסה זולה.
כדי להזמין טיסה מWIZZ AIR נכנס לאתר שלהם. בתוך האתר שלהם נמלא במשבצת של "ORIGIN" את TEL AVIV או EILAT. כשנעבור למשבצת של יעד הטיול (Destination) נקבל את כל המקומות שניתן לטוס אליהם מתל אביב.
נבחר את אחד המקומות שהאתר מציע לנו שאליהם אנחנו רוצים לטוס ונעבור למלא את תאריך הטיסה ואת מספר הנוסעים ונעבור הלאה. בבחירת התאריכים ניתן לבחור רק את התאריכים שמסומנים בצבע בהיר כי רק בהם יש טיסות ליעד שאנחנו מחפשים. נאשר את הבחירה שלנו ואז יופיע לנו מסך עם התאריכים והמחירים. בדף הזה אנחנו יכולים לבדוק האם בתאריכים קרובים אחרים יש טיסות במחירים יותר זולים.
למשל בדוגמה שלמעלה בחרנו את יום שישי ה19 בינואר, ואנחנו יכולים לראות מיד שבימים הסמוכים ממש אין טיסה אבל ביום שני ה22 בינואר יש טיסה יותר זולה שתעלה לנו 60 ש"ח פחות, ואנחנו יכולים להחליט לשנות את תאריך הטיסה על ידי לחיצה על היום הזה. ניתן, בעזרת החיצים לזוז בתאריכים לשבוע בקודם או לשבוע הבא. (למתקדמים – אם אתם גמישים בתאריכים ורוצים לבחור את הטיסה הזולה ביותר בחודש מסוים אפשר להשתמש בדף הזה ולקבל את המחירים של כל הטיסות ליעד מסוים במהלך החודש).
בחירת סוג כרטיס
לכל טיסה אנחנו צריכים לבחור בין סוגים שונים של כרטיסים: BASIC, WIZZ&GO ו- WIZZ PLUS.
החל מתחילת נובמבר וויזאייר משנים את מדיניות הכבודה שלהם:
הרמה הראשונה והזולה BASIC כוללת בתוכה רק כבודה מאוד בסיסית, ולכן תוכלו להעלות אתכם למטוס רק תיק קטן במידות של 40*30*20 ס"מ, בלי טרולי. אם אתם מעוניינים בטרולי תוכלו להשלים ולשלם עליו בהמשך. . באפשרות הזו אין בחירה של מקומות מראש וצריך לעשות צ'ק אין בעזרת האינטרנט ב48 שעות שלפני הטיסה. אנחנו חושבים שבחירת המקומות היא לא כל כך קריטית ברוב המקרים לרוב האנשים, במיוחד אם מדובר בטיסות קצרות. בחלק לא קטן מהמקרים כשתגיעו לשלב של בחירת המושבים עדיין יישארו מספיק מושבים ריקים כדי שתוכלו לשבת ביחד. ההבדל המשמעותי ביותר בין הרמות הוא התוספת של המזוודה.
אם אתם רוצים להוסיף ברמה הזו גם טרולי תוכלו להוסיף במסך הבא או טרולי של 10 ק"ג שילך לבטן המטוס במחיר של כ50 ש"ח או תיק טרולי שיעלה אתכם לבטן המטוס במחיר של כ45 ש"ח. אמנם, יש כאן תוספת מחיר אבל עדיין בדרך כלל זה יהיה יותר זול מרמת המחיר הבאה, ולכן הרבה פעמים כדאי לבחור את הרמה הזו.
ברמה אחת למעלה, WIZZ&GO, אתם מקבלים אפשרות להעלות לבטן המטוס מזוודה במשקל של עד 20 ק""ג, אתם מקבלים אפשרות לעשות צ'ק אין 30 יום לפני הטיסה, עלייה מוקדמת למטוס וזכות לבחירת מושב בין המושבים הרגילים של הטיסה.
ברמה הגבוהה WIZZ PLUS אתם כבר תקבלו מזוודה של 32 ק"ג, בחירת מושב גם בין המושבים מקדימה ואלו שיש להם מקום יותר גדול לרגליים, שירות WIZZFLEX שמאפשר לשנות טיסה, ואפשרות לעשות צ'ק אין בשדה התעופה.
אם הדבר היחיד שמפריע לכם ברמה הבסיסית הוא החוסר במזוודה, אפשר לבחור בכל זאת ברמה הבסיסית ולהוסיף כבודה בהמשך כמו שנסביר.
הוספת כבודה ושירותים.
אחרי שבחרנו את סוג הטיסה ייפתח לנו מסך שבו נצטרך לאפיין את השירותים שיקבל כל נוסע.
לכל נוסע אנחנו צריכים למלא שם פרטי ושם משפחה והאם הוא זכר או נקבה. חשוב לכתוב את השם המדוייק באנגלית כפי שהוא מופיע בדרכון כדי שלא נסתבך עם כרטיסי טיסה לא טובים.
בשלב הזה מי שבחר ברמה הבסיסית של כרטיס הטיסה יכול להוסיף תיק של 10 ק"ג שילך לבטן המטוס, וכך הוא לא יצטרך להסתפק רק בתיק הקטן נאוד שניתן להעלות ברמה הזו. מי שלא מעוניין להוסיף בכלל תיק צריך לסמן וי על "I don't want a checked-in bag".
אנחנו צריכים להחליט האם אנחנו רוצים לקנות עוד מזוודות. אם אנחנו ברמה הבסיסית אז אין לנו בכלל מזוודות וייתכן שנרצה להוסיף מזוודות. גם אם בחרנו ברמה גבוהה יותר יכול להיות שמסיבה כלשהי מזוודה אחת לא מספיקה לנו. שימו לב. לפעמים כשיש כמה נוסעים במשפחה אנחנו נרצה שרק לחלק מהנוסעים יהיו מזוודות גדולות כי זה מספיק לנו. המחיר של הוספת מזוודה של 20 ק"ג עומד בדרך כלל על 179 ש"ח ומזוודה של 32 ק"ג עולה בדרך כלל 235 ש"ח אבל המחיר הזה עלול להשתנות בתקופות עומס.
באופן אוטומטי הבחירה של המזוודה מוסיפה אותה גם לדרך הלוך וגם לדרך חזור בשני צדי המסך. אם אתם רוצים מזוודה רק בדרך חזור (אחרי השופינג) ניתן להזמין רק בחלק הרצוי של ההזמנה את תוספת הכבודה. בהמשך הדף הזה ניתן להוסיף ציוד מיוחד לצורכי ספורט (בעיקר לחופשות סקי) וגם לשלם בשביל צ'ק אין בשדה התעופה. אנחנו ממליצים לעשות את הצ'ק אין באינטרנט ולא לשלם את המחיר הנוסף, אבל חשוב לזכור לעשות אותו כי אחרת המחיר יהיה יותר יקר בשדה התעופה.
וייז אייר פריוריטי
בשלב הזה מי שהזמין רמה בסיסית יכול לבחור אם להצטרף לשירות הפריוריטי של וייז אייר. השירות הזה מאפשר להעלות אתכם אל בטן המטוס טרולי בגודל של 55*40*23 ס"מ, וכך לא להשאר רק עם התיק הקטן שניתן להעלות ברמת המחיר הזו. כמו כן מי שבוחר לקנות את הפריוריטי יוכל לעלות בין הראשונים למטוס וכך יקבל עוד זמן להארגנות נוחה.
רישום לWIZZ AIR.
אחרי שנלחץ על CONTINUE ייפתח לנו מסך קטן שבו נתבקש להכנס עם החשבון שלנו.
אם זוהי הפעם הראשונה שלנו בWIZZ AIR אז אנחנו נכתוב את המייל שאתו אנחנו רוצים להרשם ונלחץ על REGISTRATION (מוקף בעיגול בתמונה למעלה) ונתחיל בתהליך הרישום. ברישום נצטרך למלא (חוץ מהשם שלנו שכבר יופיע באופן אוטומטי לפי מה שכתבנו לנוסע הראשון) את הטלפון שלנו (שימו לב שאתם כותבים את המספר עם +972 בהתחלה כמו הקידומת הבינלאומית של ישראל),כתובת מייל, סיסמה ואת הארץ של האזרחות שלנו.
בחירת מושבים
עכשיו הועברנו למסך של בחירת מושבים. אם בחרתם באחת הרמות הגבוהות אז חלק גדול מהמשובים לא יעלו לכם כסף, אם בחרתם ברמה הפשוטה ואתם לא מעוניינים בבחירה של כיסא, פשוט תלחצו על כפתור ההמשך הוורוד בלי לבחור אף כיסא. אם תעשו כך תופיע לכם אזהרה כזו:
בדרך הזו WIZZ AIR מנסים לשכנע אתכם להוציא עוד כסף על בחירת מקום. אל תתרגשו. פשוט תלחצו על NO THANKS ותעברו למסך הבא. קחו בחשבון שWIZZ AIR ינסו גם בהמשך במיילים לדחוק בכם לקנות עוד שירותים ולא צריך להתפתות אם אתם לא רוצים.
שירותים נוספים ושכירת רכב.
המסך הבא מציע עוד שירותים כמו עלייה מוקדמת למטוס או שירות לשינוי טיסה. אם הגענו למסך הזה בלי לבחור שירותים אלו צריך פשוט להתעלם.
אבל בהמשך יש אפשרות לשכור רכב כחלק מקניית הטיסה. מהניסיון שלי בחלק מהמקרים המחיר שמוצע כאן נמוך יחסית, ולכן כדאי לבדוק מה המחיר שמציעים לנו. בהמשך יש גם אפשרות להזמין דרך האתר הסעה משדה התעופה למלון. גם המחירים של השירות הזה בדרך כלל משתלמים.
חברות במועדון WIZZ AIR.
במסך הבא WIZZ AIR יציעו לכם להיות חברי מועדון ולקבל עוד הנחה על הטיסה והכבודה. ההנחה המוצעת היא של 50 ש"ח לכל כרטיס לכל כיוון ו25 ש"ח לכל תוספת כבודה שהוספתם. בראש המסך יופיע לכם כמה תחסכו אם תצטרפו למועדון.
יש שתי אפשרויות להצטרף למועדון האפשרות הראשונה היא ליצור חברות זוגית שבה תקבלו הנחה עבורכם ועבור נוסע נוסף שמצטרף אליכם לטיסה. המחיר של חברות כזו היא 139 ש"ח לשנה. האפשרות השנייה היא להצטרף למועדון קבוצתי שמאפשר לקבל הנחה יחד עם עוד חמישה נוסעים והמחיר שלו 279 ש"ח לשנה.
מהניסיון שלנו ברגע שיש יותר מנוסע אחד משתלם להצטרף לאחד המועדונים כבר בטיסה אחת. לפעמים משתלם להצטרף למועדון אפילו עבור נוסע אחד. אם אתם חושבים שתטוסו יותר מפעם אחת עם וויזאייר השנה אז וודאי ששווה להצטרף למועדון.
זהו, במסך הבא כבר נדרש לתת פרטים של כרטיס אשראי ולשלם.
אחרי ההזמנה -צ'ק אין.
אם קניתם כרטיסים מתקדמים אתם תוכלו לעשות צ'ק אין כבר 30 יום לפני הטיסה, אבל אם קניתם את החבילה הבסיסית אתם תוכלו לעשות את הצ'ק אין רק ב48 שעות שלפני הטיסה ועד שלוש שעות לפני הטיסה. אם הטיסה שלכם חזרה היא תוך 15 יום מהטיסה הלוך תוכלו באותה הזדמנות לעשות צ'ק אין גם לטיסה חזור. אם אתם שוהים יותר זמן בחו"ל תצטרכו לזכור לכשות צ'ק אין נוסף לפני הטיסה חזרה (כדאי לעשות תזכורת). אם תשכחו לעשות צ'ק אין ותעשו אותו בשדה תעופה תצטרכו לשלם קנס.
אני ממליץ לעשות את הצ'ק אין דרך האפליקציה של וויז אייר (להורדה כאן). פשוט תכנסו עם השם והססמה שלכם והמכשיר יאפשר לכם לעשות צ'ק אין כולל בחירת מושב אם עוד לא בחרתם. כרטיס הטיסה יוזן לאפליקציה ותוכלו לטוס איתו (ליתר ביטחון כדאי גם להדפיס את כרטיסי הטיסה על דף נייר כי יש שדות תעופה מסויימים שעדיין לא מאפשרים עלייה לטיסה בעזרת הנייד). בכל מקרה ניתן לעשות את הצ'ק אין גם דרך אתר האינטרנט של החברה ולהדפיס את הכרטיסים במדפסת.
שינוי בטיסה.
במקרה של שינוי בטיסה על ידי חברת וויז אייר כמו ביטול או שינוי בטיסה הם יודיעו לכם ויאפשרו לכם לבחור מועד אחר או לקבל החזר כספי או זיכוי בסך 120 אחוז מההזמנה לרכישת כרטיסי טיסה מהחברה במועד אחר.
אם אתם מעוניינים לשנות את מועד הטיסה אתם יכולים לעשות זאת בקישור הזה עד שלוש שעות לפני הטיסה אבל זה עולה כסף. שינוי זמן הטיסה יעלה בין 127 ל169 ש"ח (וכמובן ההפרש בין הטיסות אם יש). שינוי שם הנוסע יעלה 190 ש"ח. לפעמים זה יכול להיות מחיר יותר גבוה מאשר המחיר של הטיסה עצמה. כמו שאמרנו מי שיש לו חשש סביר שהוא יצטרך לשנות את זמני הטיסה, כדאי לו לקנות במנהלך ההזמנה יכולת שינוי חינמית (מי שרוכש בתעריף PLUS מקבל את השירות הזה כחלק מההזמנה). אם הסתבכתם עם השינוי ניתן לפנות לוויז אייר בטלפון 03-3741334.
הטיסה
ההמראות של חברת וויזאייר הן דרך טרמינל 1 של רשות שדה התעופה ולכן כדאי לחנות שם. בחזרה בדרך כלל האוטובוסים ייקחו אתכם ליציאה הראשית של טרמינל 3. אם חניתם ליד טרמינל 1 אז ניתן להשתמש בשירות השאטלים החינמיים של רשות שדות התעופה שייקח אתכם מטרמינל 3 לחנייה שלכם, שניתן לקרוא עליו כאן.
בטיסה עצמה החברה לא מחלקת אוכל בחינם ולכן אם אתם רוצים לאכול כדאי לדאוג לעצמכם מראש לאוכל ושתייה (בנתב"ג בדרך כלל מאפשרים להכניס שתייה אבל בחלק משדות התעופה הזרים לא יאפשרו לכם. ניתן לקרוא בעניין עוד כאן). ניתן גם לקנות במחיר לא כל כך יקר אוכל ושתייה בטיסה עצמה.
שאלות ותשובות.
מה המייל של התמיכה של וויז אייר?
Customerrelations4@wizzair.com
האם חייבים להדפיס את הboarding pass או שניתן להראות בסמארטפון?
עקרונית, נתן להסתפק באישור של הboarding pass בנייד ואין צורך להדפיס. יש טענה שעדיין יש מספר נמלי תעופה שישלחו אותך להדפיס במקום ולכן אם אין לכם טרחה גדולה מדי הייתי מדפיס את הכרטיסים.
האם ניתן להעלות תיק קטן חוץ מהטרולי לטיסה?
עקרונית, לא ניתן להעלות שום דבר חוץ מהטרולי. בפועל, בחלק מהמקרים לא מקפידים ובחלק כן. לדעתי, לא כדאי לקחת את הסיכון וכדאי לכם שיהיה מקום לדחוס לטרולי את התיק הנוסף במקרה שיתעקשו אתכם.
טיסה נעימה.
כל הכבוד על השקעה שלכם פשוט זה חוסך הרבה כאבי ראש ועצבים מיותרים
פשוט יצאתם תותחים תבורכו מפי עליון 🙂
תודה רבה, פול. שמחנו לעזור
אני טסה שבוע הבא והמידע שלכם עזר לי מאד.
תודה רבה.
אני טסה בשבוע הבא והכתבה עזרה לי מאד. תודה רבה.
אם רכשתי כבודה בדרך הלוך , זה כולל גם לחזור עם הכבודה בדרך חזרה בלי תשלום מיוחד לדרך חזרה ?
או שאני צריך לשלם תשלום נוסף אם אני רוצה לחזור עם הכבודה שלקחתי בדרך הלוך ?
בדרך כלל בתהליך ההזמנה – מציעים לך לקחת מזוודה לשני הכיוונים (כמובן שבמקרה כזה משלמים על מזוודה לכל אחד מהכיוונים), אבל יש גם אפשרות לקחת מזוודה רק לכיוון אחד. תכנס לחשבון שלך ושם אמורות להופיע לך הטיסות שהזמנת וכתוב ליד כל אחדש מהכיוונים מה אתה יכול לקחת איתך.
בדרך כלל בתהליך ההזמנה – מציעים לך לקחת מזוודה לשני הכיוונים (כמובן שבמקרה כזה משלמים על מזוודה לכל אחד מהכיוונים), אבל יש גם אפשרות לקחת מזוודה רק לכיוון אחד. תכנס לחשבון שלך ושם אמורות להופיע לך הטיסות שהזמנת וכתוב ליד כל אחד מהכיוונים מה אתה יכול לקחת איתך.
אני טס עוד שבועיים עם וויז אייר הזמנתי כבודת יד עד 10 קילו לא טרולי הבנתי שזה ישלח לבטן המטוס תוכל לומר לי מהם המידות לתיק זה
(בסוג של התיק הזה יש 3 10 קילו 33 ו 20 הזמנתי את ה 10)
למעשה הייתי צריך את הטרולי פשוט לא שמתי לב ואני לא יודע איך משנים אשמח אם תעזרו לי
היי מקווה שתענו. אם אני מזמינה את הכרטיס הבסיסי ולא פלוס ולא פלקס. במידה וויז מבטלים את הטיסה אני אהיה זכאית להחזר כספי? או רק אם אני קונה כרטיס משודרג יותר אהיה זכאית להחזר?
אם ביטול הטיסה נעשה על ידי וויז את זכאית להחזר ולפעמים אפילו לפיצוי
היי. אם רוצים להזמין מזוודה רק בחזור, האם צריך לעשות זאת מראש או שאפשר בזמן שנמצאים בחו"ל? תודה.
ניתן להזמין כבר בשלב ההזמנה כבודה רק לכיוון אחד. אם אתם מעוניינים לחכות עם הזמנת המזוודה הנוספת עד לזמן שבו תהיו בחו"ל כדי לראות אם יש לכם צורך במזוודה נוספת, ניתן להזמין את המזוודה גם בזמן שנמצאים בחו"ל אבל ברוב המקרים הזמנת המזוודה בזמן ההזמנה תהיה מעט יותר זולה מאשר ההוספה שלה בהמשך.
לא ממש הבנתי על מה התשלום בצ׳ק אין.
באף חברה כשאתה מזמין כרטיס אתה לא משלם על הצ׳ק אין עצמו.
הזמנתי עכשיו כרטיס, הוספתי WIZZ כי יש לי עוד תיק קטן שאני לוקח איתי.
חוץ מזה לא הוספתי שום דבר נוסף (זה הכליל לי מזוודה של 10 קילו)
הטיסה עוד יומיים..
היכן אני עושה את הצ׳ק אין ולמה אני משלם עליו ? ?
בהרבה מחברות הלוגו קוסט מחייבים על צ'ק אין אם הוא נעשה בשדה התעופה. לכן כדאי מאוד להקפיד לעשות את הצ'ק אין באינטרנט לפני שמגיעים לשדה כדי לא להתחייב בתשלום נוסף.
היי כתבה יפה ומשכילה מאוד. יש לי שאלה בקשה יש לי מזוודה טרולי מידות סנטימטר 1 – 2 חורג לפי בדיקה שלי זאתאומרת לפי החברה מותר 55*40*3 2 לי יש 56-57 *35*25
האם הם יסתכלו על חריגה של 2 סנטימטר אני זוכא טסתי איתם לסופייה הם לא בדקו רק הסתכלו לפי העין אבל אני שואל ליתר ביטחון. תודה מראש
בחלק מהמקרים הם מעלימים עין אבל בחלק משדות התעופה מקפידים מאוד ובודקים עם המזוודה שלך נכנסת לתוך המתקן המדוייק שלהם. לא הייתי לוקח את הסיכון. אגב, מזוודות ותיקים רכים מצליחים הרבה יותר בקלות להדחס לתוך המכשירים של חברות התעופה של הלואו קוסט.
תודה רבה על המידע.
מה הסיכוי שהחברה תסכים לוותר על ה"קנס" אם שיניתי תאריך כאשר חלה טעות?
כשחברת תעופה מפעילה קו בין לאומי חדש היא זקוקה לאישורים רבים שאמורים להגיע משתי הממשלות שהטיסות נערכות בתחומן. מדובר באישורים של גורמים שונים כמו רשות שדה התעופה, שדות התעופה עצמן ומשרדים ממשלתיים רבים.
כשחברות תעופה יוצאות במכירה של קו חדש הן בדרך כלל מקבלות אור ירוק לכך שהאישורים יתקבלו ושלא צריכה להיות בעיה בהמשך עם העניין, ולכן הן מקבלות אישור להתחיל לפרסם את הקו עוד לפני שכל האישורים הושגו בפועל. בדרך כלל אין שום בעיה עם הקווים הללו, אבל כדי להבהיר את המצב ולכסות את עצמן חברות התעופה מוסיפות את ההערה הזו. ככל שמדובר בחברת תעופה גדולה ואחראית יש לשער שבמקרה של בעיה באישורים הם יחזירו את הכסף.
במידה ויש שם שני ולא ציינתי זאת בהזמנה אתקל בבעיה?
לא אמורה להיות בעיה. חברות התעופה לא מקפידות על שם נוסף
הטיסה שלי בוטלה.
קיבלתי הודעה שאני יכולה לקבל החזר אבל באתר שלהם אני לא מצליחה להגיע בשום פנים ואופן למקום הגשת התביעה. אני מגיעה רק למקום של תלונות.
המספר בארץ לא תפוס כל הזמן.
איפה באתר שלהם אפשר להגיש תביעה להחזר כספי ?
תודה
שלום.
בדרך כלל במייל הם נותנים פירוט של כל האפשרויות.
תנסי להכנס לחשבון שלך לדף ההזמנות. אמור להיות שם זיכוי על סך ההזמנה בתוספת של 20 אחוזים מהמחיר ששולם, לשימוש חוזר בוויז אייר.
הם אמורים גם להציע לך שתי שיחות בחינם אל שירות הלקוחות שלהם. האם עניין זה לא מוזכר במייל?
יש גם אפשרות לקבל החזר מלא לפי הדרך שבה שילמת.
את ההצעה הזו הם מציעים במייל שלוקח לו כמה שבועות להגיע אחרי הביטול.
אגב, אם ביטול הטיסה קרה בתוך שבועיים ממועד הטיסה יש זיכוי שאת זכאית לפיצוי. הפיצוי לטיסות של וויז אייר לאירופה עשוי להגיע ל250 יורו לנוסע, כמו שמפורט בסעיף 6 של החוק הזה
שלום יש לי שלוש שאלות:
1. האם ואיך ניתן להזמין 3 כרטיסים הלוך ולפצלם בחזור? כלומר אחד יחזור מוקדם יותר מהשניים האחרים?
2. האם ואיך אפשר להזמין טיסה ליעד אחד ולחזור מיעד אחר?
3. האם יש מנוע חיפוש לטיול מתגלגל עם מס' טיסות ממקום למקום? למשל טיסה לבוקרשט ומשם טיסה לקלוז' ולבסוף חזרה מקלוז' לארץ?
1. אני לא מכיר דרך להזמין בבת אחת כרטיסים לכולם כשהזמנים של הטיסה מפוצלים. ככל הידוע לי יהיה צריך לפצל הזמנות.
2. ככל הידוע לי באתר של וויז אייר אין אפשרות לטיסה ליעד אחד וחזרה מיעד אחר. יש אתרים שמאפשרים למצוא כך טיסות. את יכולה לחפש במנועי החיפוש סקייסקנר או KIWI ולבחור בשניהם MULTI CITY וכך לבחור את הטיסות מהיעדים שאת רוצה (אם את לא מכירה את האתר של סקייסקנר תוכלי להיעזר במדריך לסקייסקנר).
3. אותה תשובה כמו ל2. עם סקייסקנר אפשר לנסוע למקום זול ולמצוא הלאה את היעד הזול הבא וכך לטוב בעולם במחירים ממש מצחיקים.
האם צריך להגיע 3 שעות לפני ההמראה ?
עקרונית חברות התעופה ממליצות על שלוש שעות. בדרך כלל התור בטרמינל 1 בנתב"ג הוא לא ארוך ולכן אפשר להגיע קצת פחות משלוש שעות לפני. חלק מהטיסות של וויזאייר יוצאות משדות תעופה קטנטנים שאין בהם יותר משתי טיסות במקביל ואז בוודאי שלא צריך שלוש שעות.
ההמראות הם גם מטרמינל 3 או רק הכניסה בשדה תעופה
כלומר האם אני עוברת גם דרך הדיוטי פרי בטרמינל 3 ?
הכל קורה בטרמינל 1 חוץ מהחזרה לארץ שיוצאת מטרמינל 3. בטרמינל 1 יש דיוטיפרי קטן.
היי,
הזמנתי טיסה ב-WIZZ ופתחתי חברות.
בשם המשפחה יש שוני של 2 אותיות בהתאמה לדרכון.
WIZZ לא מאפשר לי לתקן בגלל מודיע "שזה נעשה בחברות לא ניתן לתיקון"
מה עלי לעשות?
האם ניסית לפנות אליהם בצ'ט?
ממש מתסכל שאין למי לפנות
שלחתי מיילים פניות הציבור, וכתלונה….ואין מענה
לא נתקלתי בשום צאט. .יש קישור ?
אני רוצה לבטל (ולא להחליף) טיסה.
איך אני עודה את זה ומה העלויות? הטיסה בעוד שלושה ימים
אם קנית שרות של WIZZ FLEX או שרכשת כרטיס במסגרת מסלול PLUS את יכולה לשנות או לבטל את הטיסה ולקבל החזר של כסף שישמש אותך לטיסות אחרות בדף של כרטיס הטיסה או אפילו בשדה התעופה עד שלשו שעות מהטיסה.
לעומת זאת, אם אין לך את השירות הזה, את יכולה לבטל את הטיסה ולקבל החזר של דמי הכרטיס ללא שירותים נוספים (כמו שמירת מקום ופריורטי) בניכוי של 341 ש"ח (אם היית מבטלת מעל 14 יום לפני הטיסה מחיר הביטול היה רק 256 ש"ח).
כדי לבטל צריך להתקשר לטל. 01535227861979 (במחיר של 4 ש"ח לדקת שיחה) ולבטל את הטיסה. אחר כך צריך להגיש תביעה בדף הזה ולחכות כשלושים יום לקבלת ההחזר.
תבדקי מה היה הסכום ששילמת על הכרטיס. לפעמים העובדה שהביטול עולה 341 ש"ח בתוספת הסכום של השיחה הופך את הביטול ללא רלוונטי.
בהצלחה.
הי
הזמנתי טיסה דרך וויזאייר ואני רוצה לשלם דרך העברה בנקאית, העניין שהמספר חשבון שלהם לא מתקבל בהעברה הבנקאית,
האם מישהו יכול לעזור לי דחוףףףףףףףףף
תודה רבה
מעולם לא הזמנתי מהם עם העברה.
אני משער שאת הקישור הזה ראית
שלום.
יש לי חברות בסיס. רק מזוודה של 10 קג.
האם אני יכולה להעלות לטיסה שקית קניות מהדיוטי שאני רוצה לקחת איתי לחו"ל
תודה
שלום רב
הזמנו קבוצה של 7 איש כרטיסים עם וויז איר לברצלונה עם קונקשין של 6 שעות דרך סופיה. פעם ראשונה בחיי שאני נדרשת לבצע שוב, ציק אין לכבודה בסופיה. למרות שכל הטיסות לרבות טיסות המשך מתבצעות עם וויז איר. צוין כי לביצוע ציק אין בסופיה לכבודה עלי לבחון אם צריך ויזה במיקום הקונקשין. אני יודעת שבסופיה אין צורך. ורשום שאני צריכה להציג מספר pnr בעת ביצוע הציק אין- רשום בכרטיסי טיסה. שאלה- האם אנחנו צריכים לבצע ציק, אין לכבודה ולהעביר, מקאונטר אחד לשני או שעלינו לבצע צין אין מחדש, בעצמנו? ומה קורה אם הכבודה לא מגיעה עם הטיסה? איך תגיע ליעד הסופי אם אני חיבת להמשיך עם הטיסה הבאה? מזכירה כל הטיסות עם וויז אייר
תודה מראש
אין קונקשין בחברת וויז …זה לא טיסה סדירה
צאק אין חדש בסופיה ..להעביר את המזוודות לבד!!!
היי
אם אני מזמין טיסה +מלון דרך wizztours ..(מקווה שהם אמינים)הכרטיסי טיסה נחשבים basic?
ואיך עובד שם הצ'ק אין?(כמה ימים לפני וכו'..)
והאם יש להם אתר משלהם לצ'ק אין או שנכנסים דרך וויז אייר?
תודה מראש
שלום
2 שאלות-
1.הזמנו טיסה דרך וויז אייר לוינה.כיצד ניתן לוודא שכולנו- זוג+ ילדים נשב ביחד בטיסה?
2.כיצד יודעים באיזה טרמינל נוחתים בוינה? ומאיזה טרמינל ממריאים ? הכל עם וויז אייר….
תודה רבה
שלום אני מנסה לעשות צ'ק אין לאישתי ולתינוקת ואני לא מצליח מקווה שלא עשיתי טעות למי אני יכול לפנות כדי לקבל עזרה ואם אפשר שיעשו לי את זה בשדה תעופה בתשלום כמובן?
אם קנית באפשרויות הזולות ניתן לעשות צ'ק אין רק 48 שעות מהטיסה . אפשר גם בשדה התעופה בתשלום
שאלה,
קניתי 6 כרטיסים בוויז ושילמתי גם עבור תינוק.
האם לתינוק מגיע איזשהי כבודה?
אם כן איזה? טרולי? תיק גב?
שלום,
ביצעתי צ'ק אין דרך האפליקציה אבל אני לא מוצאת דרך לשתף למייל ולהדפיס את הכרטיסים,
אשמח לדעת איך עושים זאת.
בנוסף, אנחנו טסים עם תינוק ועגלת טיולון, האם צריך לשלם על העגלה?
האם אפשר לקחת תיק קטן לתינוק לטיסה?
תודה רבה,
ליאור
הי
ראשית כל הכבוד על הפירוט לעיל, והמענה לשאלות מאוד מאוד מועיל לציבור הנוסעים והטסים
הזמנתי 3 כרטיסים שבוע שעבר דרך וויז איר באינטרנט (לא כרטיסים FLEX) ולצערי עלי לבטל את הנסיעה (מחר בלילה טיסה) כל הניסיונות להתקשר למספר הפרימיום שמצויין באתר לא צלחו, האם ייתכן שאין אפשרות להתקשר למספרי פרימיום כי משרד התקשורת חסם הגישה לכך? קראתי על כך בכתבות מ 2015
כיוון שלא הצלחתי להתקשר שלחתי טופס תלונה וקיבלתי מייל שיחזרו אלי, לפי המידע שעולה באינטרנט לא נראה שכדאי בכלל להודיע על הביטול כי דמי הביטול עולים על מחיר הכרטיס?
אני עוד מקווה לקבל החזר מהביטוח ביטול נסיעות שעשיית דרך פספורט קארד אבל עלי להראות להם שהודעתי על הביטול לחברה.
היי.
ראשית, תודה רבה על ההסבר המקיף והמוצלח! סוף סוף הבנתי את המערכת שלהם בזכותכם.
שנית, יש לי כמה שאלות שלא הבנתי. אם אני הולכת על בסיס – מותר לי לקחת כל תיק עד 10 קילו או תיק ספציפי?
האם אני חייבת להיות חברה במועדון? אני לא יכולה לקנות כרטיס בלי להיות חברה? כי זה לא נתן לי להמשיך.
כמו גם, כיסאות – אני יכולה להשאיר ריק ואז פשוט מה שיישאר בצ'יק אין – יהיה חינמי?
השאלה אחרונה- לגבי הציק אין יומיים קודם באתר, הוא חינמי למי שקנה בסיס?
ממש תודה לכם
היי, ראשית תודה על הכתיבה המקיפה והמצוינת.
שנית, יש לי כמה שאלות שלא הבנתי. אם אני הולכת על בסיס – מותר לי לקחת כל תיק עד 10 קילו או תיק ספציפי?
האם אני חייבת להיות חברה במועדון? אני לא יכולה לקנות כרטיס בלי להיות חברה? כי זה לא נתן לי להמשיך.
כמו גם, כיסאות – אני יכולה להשאיר ריק ואז פשוט מה שיישאר בצ'יק אין – יהיה חינמי?
השאלה אחרונה- לגבי הציק אין יומיים קודם באתר, הוא חינמי למי שקנה בסיס?
ממש תודה לכם
בבסיס מותר לקחת כל תיק עד 10 קילו בגודל המותר.
לא חייבים להיות חברים במועדון כדי להזמין טיסה. המועדון טוב רק להנחות.
לא חייבים להזמין כיסאות מראש. בצ'ק אין תקבלי כיסא.
הצ'ק אין יומיים קודם באתר הוא חינם לחבילת הבסיס. בשביל צ'ק אין בשדה התעופה תצטרכי לשלם יותר
היי אנחנו טסים מחר עם וויז אייר. לקחנו את האופציה למזוודה קטנה 55/40/23. המזוודה שלנו חורגת בחמישה סנטימטר בגובה 60/40/23.
האם זה נשמע לכם בסדר או לא לקחת צ'אנס??
שאלה של מזל. לפעמים מקפידים יותר ולפעמים פחות
טעיתי במספר הדרכון בזמן הציק אין, נשאר לטיסה יומים, מה אוכל לעשות ?? חיפשתי המון ולא מצאתי , ושלחתי מיילים ולא ענו
שלום, תודה רבה על הפירוט לעיל, מאוד מועיל
יש לי שתי שאלות ברשותך,
יש לי טיסה מחר דרך חברת וויזאיר, בעת ביצוע צ'ק אין הכנסתי מספר טיסה במקום מספר דרכון, איך אפשר לתקן? ואם התבצע התיקון בשדה תעופה, אשלם עבור זה?
שאלה שנייה, אנחנו זוג ושלושה ילדים, לוקחים מזוודה אחת גדולה ששילמנו עבורה, ומזוודה קטנה ועגלת תינוק, אני משלמת עבור העגלה??
לגבי הצ'ק אין לא לגמרי הבנתי. האם הצ'ק אין אושר לך וכתוב לך שהוא מאושר?
לגבי העגלה. אתם זכאים להעלות עגלה ללא תשלום. ראו כאן https://wizzair.com/he-il/information-and-services/booking-information/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%AA#/
היי
כירטסנו בטעות מבודפסט לתא וחזרה
ואנחנו צריכים את המסלול ההפוך מתא לבודפסט וחזרה
אנחנו לא מצליחים לתפוס אותם ובאפליקציה הוא לא מאפשר שינוי
יש עוד דרך ..?(ניסנו גם מייל )
אין ברירה וצריך להמשיך להתעקש בטלפון עד שתתפסו אותם. כרטיס הפוך היא בעייה רצינית. נקווה שילכו לקראתכם. תעדכנו אותנו
היי,
רוצה להזמין טיסה דרך טרווליסט שההמראה לשם עם וויז וההמראה בחזרה עם ארקיע.
מדובר במחיר ללא מזוודות.
האם ניתן במצב כזה לפנות לוויז ולשלם רק על כבודה (הטיסה משולמת דרך סוכן)
לא יודע. תשאלו את טרווליסט
היי, הכנסנו מספר של הזמנה במקום מספר הדרכון בעת ציק איו, ההזמנה כן אושרה , אבל האם יעשו בעיה או תשלום נוסף ?
אני לא בטוח במאה אחוז אבל משיטוט באינטרנט אני קורא על אנשים שקרה להם דבר דומה ולא הייתה להם בעייה. אני מאוד אשמח אם תוכל לעדכן כאן מה קרה בסופו של דבר
ראשית תודה על ההסברים.
שנית, אם לא אבחר כיסא ואקבל רנדומלי שלא מוצא חן בעני (כסא אמצעי) האם יהיה אפשר לקנות אחרי כסא אחרי הבחירה הרנדומלית ?
נדמה לי שאפשר לשנות בתשלום בשדה התעופה עד שלוש שעות לפני הטיסה גם אחרי קבלת כיסא בצ'ק אין
לא ניתן להדפיס כרטיס עליה למטוס לילדים מתחת לגיל 14. מה עושים?
כדי לעשות צ'ק אין לילדים צריך שיהיו מבוגרים מעל גיל 16 איתם
האים נין לשלם במספר תשלומים עבור טיסה ומלון
טסים מחר בערב רוצה להוסיף תיק גב איך משלמת .לא מצליחה להירשם לויז פרימיום
שלום
מודדים את הגובה של הטרול מהרצפה כולל הגלגלים?
תודה כל הכבוד על ההדרכה עזר לי מאוד….
כולל גלגלים
האם יש אפשרות לבטל כרטיס ללא עלות עד 24 שעות מההזמנה? או 12 שעות? כך שמעתי
אני לא מכיר אפשרות כזו. אם יתברר לך שיש אפשרות כזו אנא עדכן אותנו. בכל מקרה אם יש 14 יום עד הטיסה אז שווה לבדוק אם כדאי לבטל
יש לי הזמנה קיימת ללונדון באוקטובר. נכנסתי להזמנה באתר ולא רואה איפה יש את האפשרות להוסיף מזוודה או פריוריטי..
לחצתי בהזמנה שלי על more info אבל לא רואה אופציות לשרותים נוספים או מחירים..
היי,
אני טסה בוויז אייר לסופיה. כרטיס רגיל ללא תוספות.
הבנתי שאם התיק שלי גדול מ18*30*20 הוא ישלח לבטן המטוס ללא תשלום נוסף.
האם במקרה כזה אני יכולה לקחת תיק קטן איתי למטוס?
קראתי מה שכתבת על ביטול טיסה , מחפשת אסמכתא מהאתר למה שכתבת:
"לעומת זאת, אם אין לך את השירות הזה, את יכולה לבטל את הטיסה ולקבל החזר של דמי הכרטיס ללא שירותים נוספים (כמו שמירת מקום ופריורטי) בניכוי של 341 ש"ח (אם היית מבטלת מעל 14 יום לפני הטיסה מחיר הביטול היה רק 256 ש"ח)."
אין לי את שרות FLEX אבל לא נתנו לי החזר על עלות הכרטיסים , נתנו לי סכום שאינו מובן לי איך חושב.
אשמח לקישור ויותר הסבר
מוזמנת לקרוא כאן:https://wizzair.com/he-il/information-and-services/prices-discounts/refunds-and-compensations#/
תודה רבה על המדריך המקיף!
האם אחרי ההזמנה והתשלום ניתן לשנות את המושבים שבחרנו, במידה ומתפנים מושבים שיותר מתאימים לנו? (בכרטיס PLUS)
היי, טסה וויז איר לבודפשט ב15 לספטמבר. ברכישת הכרטיס לא בחרתי בהגדלת הכבודה ועכשיו אני רוצה לשנות את המזוודה למזוודה של 20 ק"ג במקום טרולי. האם אפשר לשלם על המזוודה הזו לפני הטיסה עצמה או שצריך באתר שלהם לפני?
תודה רבה על העזרה
באתר
הי,
האם טיסה ללונדון עם וויז, עם עצירת ביניים בריגה לטביה של שעתיים וחמישים, אפשרית?? כאשר נדרש כמובן ריצ’ק חוזר למזוודות. למי פונים שמידה והטיסה הראשונה מתעכבת והקונקשיין לא אפשרי?
תודה
עקרונית, וויז אייר היא לא חברה של קונקשנים אלא של טיסה מנקודה לנקודה כך שהאחריות היא כולה על הכתפיים שלך, והסיכון הוא שלך, ולכן כדאי שתהיה לך תוכנית מילוט במקרה של איחור או ביטול של אחת הטיסות.
שעתיים וחמישים בדרך כלל יכול להספיק אבל במקרה של דחיות זה מאוד גבולי.
לשיקולך.
אתה יכול לנסות לעשות את ההזמנה דרך קיווי. יכול להיות שזה יעלה לך עוד קצת אבל אם הם מספקים את הטיסה הזו הם יבטחו את טיסת ההמשך שלך.
תודה רבה על האינפורמציה והתשובות !!!
אני לא מוצא באתר של וויז איפה ניתן להוסיף מזוודה נוספת להזמנה קיימת בסיסית שהזמנתי לפני חודש ללא מזוודה.
אודה לכם אם תנחו אותי.
מתוך האתר של וויז אייר":
"ניתן להוסיף שירותים להזמנה קיימת בדף 'תוכנית הנסיעה'. כך מגיעים אל הדף 'תוכנית הנסיעה':
לחץ על 'צ'ק-אין והזמנות' בפינה השמאלית העליונה של האתר
הזן שם וקוד אישור (שאותו קיבלת בדוא"ל לאחר השלמת ההזמנה)
לחץ על הלחצן 'חיפוש'
לחלופין, התחבר באמצעות חשבון WIZZ שלך"
אני נאלצת לבטל 4 כרטיסי טיסה לבודפשט ב 4 לאוקטובר.
האם דמי הביטול הם לאדם (לטיסות הלוך ושוב) או לטיסה?
תודה
לטיסה
היי, יופי של מדריך. תודה רבה.
חברה שלי טסה איתי ויש לה שני שמות פרטיים נוספים שבדרכון הם כתובים בסוגריים, לדוגמא:
שם פרטי: דנה (שרה רחל)
שם משפחה: ביטון
ציינתי בהזמנה רק דנה ביטון. קראתי בטוויטר שלהם שאם השם בדרכון מוגדר כשם שני לא חובה לציין אותו, אבל אם הוא חלק מהשם הפרטי צריך לציין אותו. לפי מה שידוע לי בדרכון ישראלי אין דבר כזה “שם שני” והוא מצוין כחלק מהשם הפרטי (שלה כתוב בסוגריים כאמור)
האם יעשו לנו בעיה?
תודה!
ככל שאני יודע אין בעיה עם שם נוסף שלא צויין. אני מקווה שזה גם המקרה כאן
סגרתי טיסה עם וויזאיר לינואר לסופיה,ואני מעוניינת לבטלה.במספר בתל אביב אין מענה.מה עלי לעשות ולמי לפנות,ומה עלות הקנס או גובה ההחזר?תודות.אסתר
שלום
אנחנו טסים בדצמבר פעם ראשונה לבוקרשט מזודה טרולי של 10 קג מה מדיניות לגבי מאיל חורף שלובשים או מחזיקים ביד(אין מקום בטרולי)
תודה
בדרך כלל אין מגבלה על בגדים שאתם לובשים עליכם
שלום
אנחנו טסים מחר ללונדון. בצענו הזמנה דרך smartair וקבלנו כרטיסים מאופיר טורס לטיס בwizz air.
אני נדרש לעשות צ'ק אין?
תודה.
שלום, אני טסה עם סבתא שלי ללונדון ובצ׳ק אין מבקשים תאריך לידה אך כתוב לה בדרכון 00/00/44.
לא ניתן להמשיך בצ׳ק אין ללא תאריך לידה. מה ניתן לעשות?
אני לא יודע. אשמח מאוד אם תעדכני כאן כשתהיה לך תשובה
שלום רב. גם בעלי תאריך הלידה 00/00/45 ואין שום בעיה טסנו ככה שנים.
היי, איך הסתדרת ? אני עם אותה בעיה…
היי ביצענו הזמנה דרך הדקה ה90 עם חברת התעופה וויז אייר
והכנסתי רק שם ראשון ושם משפחה (יש לי גם שם שני) האם זה קריטי ? או שלא מסתכלים על כך?
אשמח לעזרה …
בדרך כלל חברות התעופה לא עושות בעיות עם שם שני
מדריך מדהים!!!! חובה לכל הטסים דרך וויז אייר תודה רבה!!!
היי הזמנתי טיסה לורשה גם בשם חבר המועדון וגם בהזמנה רשום שם המשפחה באותיות קטנות ההם זה בעיתי כי לא עוניים לי לשום מייל
לא בטוח שהבנתי. אם הכוונה היא שהשם נכתב באותיות קטנות ולא גדולות אז לא צריכה להיות בעייה.
הי,
כל הכבוד על המדריך המפורט והמדוייק!!!
הזמנו טיסה לסוכות 4 איש וביצענו צ'ק אין לכולם. אחד מאיתנו לא יכול היה להגיע לטיסה ברגע האחרון (לא מסיבות של מחלה) השאר 3 איש טסנו בלעדיו. כמובן שטיסת החזור התבטלה באופן אוטומט. האם יש אפשרות לקבל החזר כספי? למי לפנות?
תודה מראש,
מירי.
שלום טסה שבוע הבא עם וויז לבוקרשט
אני רוצה לקנות קרמים בבוקרשט ורציתי לדעת אם ההגבלה של הנוזלים תקפה גם בטרולי שנכנס איתי למטוס
10 יחידות של 100 מ"ל
חוששת שאקנה ויזרקו בבידוק בחזרה לארץ
תודה
כן. בטיסות שמקפידים אמורים להקפיד גם על זה. לא בכל שדות התעופה מקפידים. תבקשי שישימו טרולי בבטן המטוס
שלום הזמנתי טיסה לנערה שחשבתי שתהיה בגיל 14 בטיסה ושמתי אותה בקטגוריה של 14 פלוס ובסוף התברר שהיא תהיה רק כמה ימים אחרי השאלה מה עושים??
בוקר טוב!
יש לי שאלה מאתגרת:
אנחנו משפחה עם ארבעה ילדים.
יש לנו קרדיט בwizz account בגין טיסה שהחברה ביטלה ושמרה לנו זיכוי.
נכתב לי שאני לא יכולה להזמין יותר מ5 מקומות דרך הקרדיט.
הבעיה שאת הנוסע הנוסף (בעלי או אחד מילדיי) אני לא יכולה להזמין עם ההנחה של חבר המועדון, כי כביכול אני לא נוסעת איתו. אבל זה מגוחך, כי כולנו טסים יחד.
ידוע לך איך אפשר להזמין את הטיסה הנוספת עם חברות המועדון בלי לשלם יותר כסף? האם חברות מועדון היא לא משפחתית?
(ניסיתי לטלפן למספר בארץ, כל הזמן תפוס). תודה רבה!
שלום
הזמנתי טיסה ליום ה הקרוב 11/10 לסופיה
כשאני מבקש לעשות צק אין האתר מוביל אותי לסימון כיסא ישיבה
עם עלות נוספת
שאלתי אם יש דרך לבצע צק אין ללא סימון הכסאות בעלות נוספת
ואיך עושים זאת
תודה
חלק מהמקומות במסך בחירת המקומות אמורים להיות ללא תוספת עלות. תגלול ותבדוק את כל המקומות במטוס
שלום, הזמנתי טיסה מWIZZ ובאישור שהגיע למייל ראיתי שאני טסה עם AIR BAGAN – האם מדובר בחברת צ'רטר שלהם? תודה מראש על המענה
שלום רב ותודה מראש על המענה,
הזמנתי טיסה מת"א ללונדון דרך אתר וייז ובאישור ההזמנה שלהם, כתוב שהטיסה היא של AIR BAGAN – האם מדובר בטיסה צ'רטר של ויז ליעד זה? תודה מראש
אני לא מכיר וזה נשמע לי מאוד מוזר. אני אשמח שתעדכני אותנו כשתדעי מה התדובה
שבוע טוב
הזמנתי כרטיסים לטיסה לעוד שבוע ,ובטעות רשמתי נקבה במקום זכר , רציתי לדעת אם זה קריטי לפני שעשיתי צ’יק אין , או שאני אמור לשנות זאת ,
בכל זאת ניסיתי לשנות כי אפשר לשנות פעם אחת בחינם , אבל לא נותן לי ומופיע לי ” לא נוסף מבוגר מלווה לתינוק, אין אפשרות לבצע את השינוי. ” – לא מבין מה הקשר.
מה עושים?
וויז אייר טוענים בטוויטר שלהם שלא צריכה להיות שום בעייה בשדה התעופה אם כל הטעות שלך היא בציון מבין לא נכון
וויז אייר טוענים בטוויטר שלהם שלא צריכה להיות שום בעיה אם כל הטעות שלך היא בציון המין הלא נכון
תוכל לשולח לי קישור לזה?
תוכל לשולח לי קישור לזה?
https://mobile.twitter.com/wizzair/status/872386448355446784
תודה על ההסבר המפורט.
במהלך ההזמנה לא נדרשתי כלל לרשום פרטי דרכון , האם זה בסדר? כמו כן אני חבר מועדון ( נרשמתי תוך כדי ההזמנה, נותן חבר מועדון+ חבר לטיסה) ועשיתי 2 הזמנות נפרדות אחת לי ואחת לילד ( לו עם חבילת בסיס ולי עם חבילת פריוריטי). והוא לא נתן לי אפשרות להוסיף אותו במחיר של חבר לטיסה. יודע למה?
תודה על המדריך
אנחנו אמורים לטוס בדצמבר לבודפשט עם 4 ילדים, הקטנה בת 4. בגלל שאנחנו מתכננים טיולים רגליים אנחנו רוצים לקחת איתנו עגלת טיולון, האם זה דורש תשלום נוסף? האם העובדה שהיא לא מוגדרת תינוקת כי היא מעל גיל שנתיים זו בעיה? האם אני פשוט מביאה אותה איתי כמו את התיקים ועולה איתה למטוס? איך זה בדיוק מתנהל?
האמת היא שאני לא יודע מה המדיניות שלהם לגבי עגלות לילדים יותר גדולים.
אני מאוד אשמח שתעדכני אותנו כשתדעי
תודה על התשובה, כרגע מברורים שעשיתי הם מרשים להעלות עגלות בצ'ק אין בלי קשר לגיל הילד, וללא תשלום.
ומצד שני עגלה פשוטה בבודפשט עולה בסביבות 100-150 שקלים, אז זו גם אופציה.
כמובן שתשובה יותר מדוייקת תהיה רק אחרי שניסע ונחזור
שלום וברכה
תודה על המידע ההיקפי שאתם נותנים.
רכשתי 2 כרטיסים לקראיובה, העיסקה אושרה ע"י וויזאייר אבל חברת האשראי לא מאשרת את העברת התשלום.
בינתיים גיליתי טעות בהזמנה ואני מעוניין לבטל.
בוויזאייר כתבו לי שאם לא אשלם לא אוכל להדפיס כרטיס – מעולה… אבל האם יחייבו אותי בביטול העסקה?
לכאורה גם אין להם מהיכן לקחת לי את הקנס עבור הביטול…
צריך עזרה לצאת מהפלונטר
תודה רבה
אני ממש לא מבין בזה. הייתי פונה לחברת האשראי
היי הזמנתי טיסה ואני צריך להקדים את הטיסה ביום.
אני לא רשום באתר שלהם.
וכל פעם שאני נכנס לקישור של שינוי הזמנה הוא מפנה אותי לאתר הבית.
כך שאין לי אפשרות להקדים.
צריך את עזרתכם,
תודה רבה.
והאם יש להם טלפון בארץ זמין?
שלום
לטיסה לבוקרשט 19.12.18, הזמנתי PRIORITY.
האם אפשר לשלוח הטרולי בבטן המטוס, עקב נוזלים ?
שלום וברכה,
הזמנתי כרטיסים בחברת וויז אייר
בדרכון של אשתי כתוב שם המשפחה הקודם שלה (לפני הנישואין) בסוגריים
בהזמנת הכרטיסים שכחתי לכתוב את השם הקודם (כתבתי רק שם פרטי ושם משפחה נוכחי ללא המופיע בסוגריים)
האם זה יכול להוות בעיה ?
אודה מאוד על תשובה …
שם שני הוא כמעט תמיד לא בעיה.
מוזמנים לקרוא על טעויות בשם בכרטיס טיסה
היי
השאלה נשאלה כאן קודם אבל לא הייתה תשובה. אולי הפעם יש ניסיון.
הזמנתי כרטיסים דרך discount club ועשיתי טעות בשם פרטי.
למרות שלפי המדיניות של החברה ניתן לשנות שם, בפועל לא ניתן לשנות באתר. ישנה הודעהכי לא ניתן לשנות שם כי זה מועדון דיסקאונט. מה עושים.
הנושא ממש דחוף כי אני טסה עוד 6 ימים
אני מצטער אבל אני לא יודע איך אפשר לשנות דרך האתר שינוי בשם כשמדובר במועדון בגלל שהם נותנים הנחה מיוחדת לחברי מועדון.
אני מאוד אשמח אם תוכלי להביא את התשובה שלהם לכאן כשתדלי אותה לטובת הבאים בתור שיתקלו בבעיה
אנחנו בסופו של דבר צלצלנו לשירות שלהם במספר הטלפון שרשום באתר, ושינו לנו בלי כסף על המקום
אשמח לעזרה,
אמא שלי סגרה טיסות הלוך חזור עם וויז אייר ופספסה את ההלוך..
היא טסה בטיסה אחרת בסוף (שרכשה בבנפרד)
האם החזור מתבטל אוטומוטמית?
עד כמה שאני יודע וויז אייר מוכרת כרטיסים בנפרד ולכן אי הגעה לא מבטלת את הכרטיס חזרה. בכל זאת, כדאי לנסות לברר איתם כדי להיות בטוחים
תודה על המדריך המקיף
לתשומת לב הקונים רטבים בשפורפרת ומעלים בטרול למטוס
לא נותנם לעשות זאת בבודפשט נאלצתי לזרוק כמות נכבדה של רוטב פלפלים שקניתי.
הזמנתי טיסה ומ20 קג השתדרגתי ל32 קג , מה שאני לא מבינה זה את גודל המזוודה שאני יכולה לקחת פשוט לא הבנתי כלום פליז עזרה ..!!?!?!
שלום,
קודם כל הכתבה מעולה. מאוד מתומצת וממוקדת. אשריכם.
יש לי 2 שאלות-
1. בהזמנת הכרטיס אני רכשתי כרטיס בסיסי והוספתי כבודה של 10 ק"ג (עלה לי 60 שח לכל כיוון). אבל בשום מקום באתר הם לא רושמים את גודל הכבודה של מה שהזמנתי אלא רק את המשקל. האם ידוע לכם גודל הכבודה?
2. כמה ימים לאחר הזמנת הכרטיסים, ראיתי את האופצייה של wizz praiority וזה כולל כבודה ושם רשומות המידות של הכבודה ובלי המשקל המקסימלי ועוד כמה דברים (שהם פחות חשובים לי) וזה בעלות של 35 שח. האם ניתן לבטל את הכבודה של 10 ק"ג מהסעיף הראשון ולשלם על wiss praiority כי ממה שאני מבין במצב הזה אני משלם פחות ומקבל יותר אלא אם כן אני מפספס משהו.
הטיסה שלי כבר ביום שני בבוקר, מקווה שתספיקו להשיב.
תודה מראש.
יש לי את אותה בעייה שלך בדיוק ואני טס עוד שבועיים.
ראיתי במייל שהם שלחו לי שהמידות של ה 10 קילו כמו התיק נשיאה החינמי שהם נותנים שזה ממש קטן ולא הבנתי על מה שילמתי לאחר מיכן ראיתי את priority שזה גם יותר זול וגם בדיוק מה שאני צריך ואני באמת לא יודע מה לעשות ניסיתי לכתוב להם מייל אבל עדין אין תגובה אשמח אם תעדכני אותי מה עשית בנידון
יש לי אותה בעיה.
הזוי שאין עם מי לדבר שם. המספר הישראלי כל הזמן תפוס. למייל הם לא מגיבים. ולמספר אחר זה לא עובר.
תכל’ס יש כאן למישהו תשובה אם ניתן לבטל כבודה או לא?
הזמנתי בטעות מזוודה שכנראה לא אצטרך כלומר לא את הטרולי אלא כבודה שמצויירת כמין מזוודה עד 10 קילו ולמעשה אני הולך להגיע עם טרולי קטן והמידות שונות האם זה תופס ואיך אני משנה את זה?
תודה רבה
רכשתי 2 כרטיסים באותו שם. כיצד מבטל או משנה שם אחד מהם לבן משפחה אחר. יש ברשותי כרטיס מועדון שמאפשר לקבל הנחה גם עבור בן הזוג לטיסה.
כיצד לא אסתבך עם חיוב שינוי שם? האם פשוט לבטל בטענת כפילות?
שלום
הזמנתי כרטיס+פריורטי בטיסת הלוך ואין לי אפשרות לסמן/להזמין זאת בחזור.
האם הזמנת פריורטי היא מראש להלוך ולחזור? או שיש שדות תעופה שמהם אי אפשר להזמין פריוריטי? (זה חשוב בגלל המזוודה הנוספת של 10 קג שאפשר לעלות לקבינה,אם אני יוצאת איתה,אני אמורה לחזור איתה)
תודהה מראש
היי,
אם אני טסה עם שני ילדים קטנים ומזמינה את חבילת הבסיס, יש מצב שיפצלו אותנו במושבי הטיסה? ילדים מתחת לגיל 6 שלא יכולים לשבת לבד…
תודה מראש!
אני מבקש לדעת האם מזוודה/טרולי לבטן המטוס עד 10 ק'ג היא חינם ?
לא. צריך להוסיף פריואיטי בתשלום ואז אפשר להעלות טולי למטוס או לשלם על טרולי לבטן המטוס
הסמנתי טיבה ללונדון מעובדה ואחרי ששילמתי שלחו לי אישור למייל וכתוב במייל
AIR BAGAN האם נתקלת בזה? לדעתך זו טעות או עקיצה או שהכל בסדר?
אם קניתי את חברות המועדון המיועדת לשני אנשים בלבד, ואנו זוג שטסים עם תינוק פחות מגיל שנתיים, האם אני יכול להטיס את התינוק במחיר הנמוך (השמור לחברי מועדון)?
יש לי את אותה השאלה מה עשיתם בסוף?
שלום רב,
פעם ראשונה שהזמנתי כרטיסי טיסה עצמאית ויש לי כמה טעויות אשמח לעזרתכם
1. טעיתי במייל והזמנתי כבר כרטיסים- איך אוכל לשנות את המייל
2. במקום לרשום את השם בדיוק כמו בדרכון לדוגמה רשום יפעת פיבי חדד רשמתי רק יפעת חדד איך משנים?
אשמח לתשובתכם המהירה ?
לגבי המייל כדאי לך לפנות אליהם בצ'אט כדי שישנו. זה לא קריטי. פשוט ההודעות על הטיסה לא יגיעו אלייך.
לגבי שם אמצעי אין בעיה. האם עשית עוד טעויות בדרכון?
היי בהמשך לפניה הקודמת שלי..
איך אני מגיעה לצאט שלהם?
שלום,
קודם כל מה שאתם עושים כאן הוא מדהים ומבורך!
שנית, אשמח לעזרה בנוגע לטיסה שהזמנתי יחד עם שירותי פלקס וברצוני לשנות רק יעד אחד בכרטיס שממנו אני טסה שראשונית היה מדברצן לת”א לטיסה מבודפשט לת”א אך ברצוני להשאיר את הכרטיס חזור מת”א לדברצן כפי שהיה בעת ההזמנה ההתחלתית. האם ישנה אפשרות לשנות רק יעד טיסה אחד? כי כאשר אני מנסה לשנות את זה באתר זה ישירות מופיע לי שבחזור אני צריכה לנחות גם כן בבודפשט.
תודה מראש ?
שלום,
קודם כל המידע שלכם מעולה בעיניי, שימושי ונוח!
שנית רציתי לשאול שאלה, אם הזמנתי כרטיס פלקס הלוך חזור וברצוני לשנות יעד ותאריך רק לכיוון אחד ולהשאיר את יעד החזרה כפי שהיה מלכתחילה אך ביעד אחר למשל אני טסה במקור מדברצן לת"א הלוך ושוב וברצוני לשנות את יעד ההלוך לטיסה מבודפשט לת"א אך את טיסת החזור להשאיר מת"א לדברצן, האם ישנה אופציה כזו בפלקס? או שחובה שהיעד יהיה אותו הדבר בהלוך ובחזור?
תודה מראש!
שלום וברכה קודם כול אין מילים על המידע שווה זהב שכתוב כאן
המון המון תודות.
יש לי שני שאלות
1. למה כשאני נכנס לחשבון שלי בוויז, אני לא רואה את הטיסה שלי (הטיסה היא ב10/4)
2. רשום לאשתי בהזמנת טיסה Mr. האם זה בעיה?
(הטיסה היא רק דרך אחת צוינה לארץ)
עשיתי צ'ק אין אונליין וקיבלתי למייל כבר את כרטיסי הטיסה להלוך ולחזור.
האם אני עדיין צריכה לגשת לדלפק בשדה התעופה?
האם בחירת מקום ישיבה (לBASIC) עולה בכל מקרה? – גם אם עושים את הצ'ק אין ב-48 שעות לפני הטיסה או בשדה?
כשעושים את האון ליין אתה תקבל מקום ישיבה שוויזאייר יתנו לך אוטומטית. אם תרצה להחליף ולבחור בעצמך זה יעלה כסף
תודה על כל המידע
יש לי שאלה אני אמורה לטוס ב
26.3.19 וסבא שלי נפטר היום איך אני יכולה לבטל את הטיסה ולא להפסיד את כל הכסף שלי
האם יש אפשרות להזמין טיסה הלוך- מת"א לעיר אחת (נניח בודפשט) וחזור מעיר אחרת (נניח דברצן) לת"א? איך עושים זאת באותה הזמנה? האתר מאפשר לי רק לבחור הלוך וחזור מאותו יעד בדיוק.
צריך לפצל את ההזמנות לשתיים. הזמנה אחת להלוך והזמנה אחת לחזור
אני כתבתי במקום מספר הדרכון שלי את מספר הזהות שלי, הסיבה באתר כתוב ”מספר זיהוי המסמך”, והפירוש של זה זה מספר דרכון ולא מספר זהות כפי שחשבתי בתחילה, ניסיתי להתקשר להרבה מספרים שמופיעים באתר ולא ענו כמובן, אז סוכן אחד נתן לי מספר של ווייז אייר ושם ענו וסדרו לי את כל מה שבקשתי, (כמובן צריך לדבר ”אנגלית”) המספר הוא 012443309770444
שלום,
בשלב הצ’יק אין לטיסת החזור , אני מנסה להוסיף מזוודה רק לטיסת החזור ומקבלת אוטומטית חיוב כפול (על הלוך וחזור).
היכן ניתן להסיר את המזוודה הנוספת בהלוך ?
תודה רבה .
בדקתי עכשיו וזה נותן מחירים יקרים יותר למזוודות יש מצב שהם שינו את המחירים או שזה יכול לרדת ועדיף להמתין עם המזוודות?
שלום, תודה על המדריך. שאלה – האם ניתן דרך האתר של וויז איר להזמין בהזמנה אחת (כדי לקבל את הנחת המועדון), 2 כרטיסי טיסה, אך לבחור לכל אחד חבילת טיסה אחרת – כלומר לאחד חבילה בסיסית ולשני חבילה משודרגת?
ככל הידוע לי לא. ניתן להזמין ואז להוסיף רכיבים
איך משיגים נציג טלפוני בעברית מישראל?
שלום, הזמנתי טיסה של וויז דרך קיווי ובטעות לא הזמנתי כבודה. התיק האישי מאוד קטן ואני רוצה להוסיף או טרולי או מזוודה. כשאני מנסה דרך אתר וויז הוא לא מזהה את מספר אישור ההזמנה כנראה כי ההזמנה היא דרך קיווי. מהי הדרך הטובה והזולה ביותר להוסיף כבודה במקרה כזה?
שלום, שאלה :האם מי שרכש כרטיסי בייסיק ועושה צ׳ק אין באפליקציה בטלפון ויש לו רק תיק יד קטן שאיתו הוא עולה למטוס צריך לעבור דרך הדלפק דל וויזאייר? או דהוא צריך לעבור רק תשאול בטחוני?
אם עשית צ'ק אין באינטרנט ואין לך תיק למסירה לבטן המטוס את היכול ללכת ישר לבידוק הביטחוני.
שלום ותודה רבה על המידע המועיל.
יש לנו הזמנת טיסה של מספר אנשים, הזמנתי 2 מזוודות של 20 ק"ג תחת השם שלי. (לא חשבתי שזה משנה אם אזמין מזוודה אחת עליי ואחת על מישהו אחר או לחילופין את שתי המזוודות על שמי).
אבל – כעת התחרטתי והייתי רוצה שאחת המזוודות תהיה של 32 ק"ג – זה לא מאפשר לי לשנות רק אחת מהן! או שתיהן 20 ק"ג, או שתיהן 32 ק"ג (ואז עליית המחיר בהתאם). אם הייתי מזמין כל אחת בנפרד הייתי יכול בקלות לשנות את המשקל של אחת מהן.
יש רעיון מה ניתן לעשות במקרה הזה?
ובכלל, האם וויז אייר ממש מקפידים שמזוודה לא תעבור 20 ק"ג?
תודה!
אם יש לי חברות עד אמצע יולי , האם אני מזמין כבר ליולי עכשיו זה יכלול עם ההנחה של המועדון , או צריך שגם תאריך החזרה יהיה לפני פקיעת התוקף
האם ניתן לבטל מזוודה שכבר הוספתי?
מה מספר החברה בישראל ואת המייל שלהם להתכתב איתם ..
תותח רק מחמאות על הכתיבה . אם תוכל לעזור לי בשאלה . בכטיס טיסה רשמתי את הכינוי שלי sefi במקום yosef . את השם משפחה רשמתי בסדר .עד כמה זה בעייתי אני לא מצליח לתפוס אותם
זה עלולה להיות בעיה כי הידיעה שהשם ספי הוא יוסף מתאימה רק לישראלים. במקומות אחרים בעולם עלולים לתפוס את זה כשני שמות שונים לחלוטין.
יש מצב לאפשרות לעזרה איתם. אם זה אפשרי בשבילך, כמובן לא בחינם. שלחתי להם אימייל והחזירו לי תשובה אוטומטית אני לא מסתדר עם זה . תודה 0527808105
שלום רציתי לדעת איך ניתן להזמין טיסת קונקשיין בחברת וויז?
כלומר אם אני רוצה לטוס מהארץ לאחד היעדים שאין לוויז טיסה ישירה לשם רק דרך מדינה שלישית איך אני יכול לסגור את שתי הטיסות בפעולה/כרטיס אחד (ככה יהיו יותר סיכויים שלא אפספס הקונקשיין כשמדובר בהמתנה קצרה בין הטיסות)?
לא. צריך להזמין כל טיסה בנפרד. וויז אייר לא מוכרים קונקשיין
ראשית רוצה לפרגן על אוסף המידע העצום, והסבלנות במתן תשובות.
האם אני יכולה לשנות כבודה מפריורטי למזוודה 20 קג בקיזוז מחיר הפריורטי?
ראשית רוצה לפרגן על אוסף המידע העצום, והסבלנות במתן תשובות.
האם אני יכולה לשנות כבודה מפריורטי למזוודה 20 קג בקיזוז מחיר הפריורטי?שאלתי מתיחסת לחברת וואיז.
לא ניסיתי אף פעם. אי אפשר לעשות את זה באופן אוטומטי דרך האתר. אולי וויזאייר יסכימו אם תצליחי ליצור איתם קשר
תודה על התשובה המהירה.
שלום רב
עשיתי הזמנה בוויזאייר ל5 אנשים לעוד כחודש, בטעות לאחד הנוסעים סימנתי עליה מועדפת למטוס, כמה שעות לאחר ההזמנה ראיתי שעשיתי טעות פניתי מיד במייל וענו לי שלא ניתן להחזיר לי כסף, אני לא חושבת שהם צודקים כי זה היה תוך כמה שעות עוד בטרם קיבלתי חשבונית, רציתי להתקשר אליהם לבקש שבמקום להחזיר כסף שימירו לי במזודה 20 קילו ואין מענה כבר כמה ימים במספר שמפורסם להתקשרות מישראל.
זה ממש מכעיס שאין דרך לתקשר ואין דרך לסדר טעות.
האם יש לכם מושג מה ניתן לעשות?
באמת שאני לא יודע מה ניתן לעדות
אהלן!
הטיסה בחזרה לארץ מחר ואני לא מצליחה לעשות צ'ק אין בגלל שהאתר טוען שיש בעיית תשלום- תשלום חסר או תשלום יתר ואין שם דרך לבדוק את זה, מישהו נתקל בזה?
אני לא מכיר. אני מאוד אשמח אם תעדכני אותנו בסופו של דבר מה היתה הבעיה כדי שאחרים יוכלו ללמוד.
שלום
יש לי 2 שמות פרטיים ובהזמנת הכרטיס רשמתי רק אחד
האם זה משנה?
והאם ניתן לשנות?
בדרך כלל חברות התעופה לא מקפידות על רישום שם אמצעי
תודה על המדריך המפורט!
מה המדיניות לגבי ציוד לתינוק בן חודשיים? אנחנו רוצים לקחת עגלה: אמבטיה + סלקל (מתפרק מהבסיס שמתאים לשניהם) האם צריך לשלם על זה?
לא מצאתי תשובה ברורה באתר שלהם..htttps://wizzair.com/he-il/information-and-services/booking-information/children-and-infants#/
תודה,
לייב
בס"ד
היי,
האם וויזאיר מחמירים אם גודל הכבודה?
התיק גב שעולה איתי למטוס, גדול ב 5 ס"מ מהמותר, ממה ששמעתי בהלוך לא תהיה בעיה. (בחזור אני מסודרת אם תיק קטן יותר) האם כדאי לקחת את הסיכון?
זה סיכון. לפעמים מקפידים מאוד ודורשים עוד תשלום ולפעמים בכלל לא מסתכלים עלייך.
קשה לומר שיש בעניין מדיניות ברורה ועקבית
אתר מושלם למי שרוצה לטוס וחסר לו ידע
היי,
בעבר הזמנתי לא מעט פעמים דרך האתר שלהם והכל היה בסדר.
היום כשבאתי להזמין בסיום ההזמנה הם הוסיפו עמלה של 172 ש"ח בגין שימוש במערכת שלהם . ראיתי שאכן יש להם עמלה בגין תשלום נוסף למערכת – חל על הזמנות שבוצעו על ידי מערכות אוטומטיות 12 יורו לנוסע לכיוון. לא ראיתי שזה רשום כאן או שמישהו העלה את זה כאן. אני גם לא מכיר את זה מהעבר. האם מישהו יודע אם ואיך ניתן להימנע מזה? תודה
היי
השם שלי בדרכון הוא בנימין ורשמתי על הכרטיס רק בני, האם זה יכול להיות בעיה, מה עושים?