יש סיכוי שמגיע לכם פיצוי

בואו לבדוק בקלות אם מגיע לכם פיצוי

הטיסה איחרה או בוטלה? זה מעצבן.

אבל יכול להיות שמגיע לכם פיצויים גדולים.

עד 3100 ש"ח לכל נוסע!

בואו לבדוק את הזכאות שלכם אצלנו.

אין סיכון – לא תשלמו אם לא תקבלו פיצויים.

שאלות ותשובות נפוצות

כמה עולה להיעזר בשירות שלכם?

אם אנחנו נצליח לקבל עבורכם פיצויים על הבעייה שהייתה בטיסה, אנחנו נגבה על השירות 25 אחוזים מהסכום שיתקבל, אבל אם לא נצליח אתם לא תצטרכו לשלם בכלל. אין לכם שום סיכון בקבלת עזרה לבקשת הפיצויים מאיתנו. אין שום אפשרות שתצטרכו לשלם לנו בלי לקבל כסף.

האם חברות התעופה חייבות לשלם פיצוי?

כן. על פי חוק חברות התעופה חייבות לשלם בהרבה מקרים פיצויים בלי הוכחה לנזק ממשי.הפיצויים נקבעו גם בחוק האירופאי וגם בחוק הישראלי. החברות לא נותנות את הפיצויים בגלל טוב ליבן אלא בגלל שהמחוקק הבהיר היטב את חובות הפיצויים.

מה התנאים שבהם אני זכאי לקבל פיצויים?

התנאים לפיצויים הם מורכבים והם משתנים לפי הבעייה שהייתה לחברת התעופה, ולפי השאלה האם התביעה היא לפי החוק הישראלי או לפי החוק האירופאי. אפשר לקרוא עוד על התנאים לקבלת פיצויים בטיסה שאיחרה, בטיסה שבוטלה, ובטיסה ששונה לה המועד.

האם אני יכול לדרוש פיצויים בעצמי מחברת התעופה?

כן. אתה יכול לדרוש פיצויים בעצמך מחברת התעופה, ואנחנו מכירים אנשים רבים שהצליחו לקבל פיצויים בדרך הזו. אתה מוזמן להשתמש בידע שנמצא באתר שלנו כדי להבין לעומק מתי מגיע לך פיצויים ועל פי איזה חוק. חלק מהאנשים מגלים שקשה להם להסתדר לבד מול חברות התעופה. חברות התעופה עושות הרבה מניפולציות כדי לא לשלם את הכסף שהן חייבות, ולכן אנחנו מציעים להיעזר בנו כדי לדרוש את הפיצוי שמגיע לכם מחברת התעופה.

למה לבחור בפִּיצּוּי בַּשְּׁחָקִים?

אנחנו בפִּיצּוּי בַּשְּׁחָקִים פועלים גם לפי החוק האירפאי וגם לפי החוק הישראלי ולכן הסיכויים להיעזר בנו ולקבל פיצויים מחברת התעופה הם הרבה יותר גדולים. בניגוד להרבה חברות בינלאומיות אחרות הפעילות שלנו היא כולה בעברית ויהיה לכם נוח מאוד לשוחח איתנו על כל בעייה. יש לנו ידע רב שיעזור לכם לקבל פיצוי.